czwartek, 19 grudnia 2013

Zapach piernika i melodia kolęd ....

Święta już coraz bliżej, pierniczki upieczone i grzecznie czekają w metalowych pojemniczkach na swój czas :)
Kolędy już słychać w domu, a to za sprawą wspaniałego prezentu jaki wygrałam w loteryjce u Edyty z Kubkiem Kawy
Muzyka przecudna, kartka przepiękna.
Dziękuję bardzo Edytko!
A teraz pochwale się moimi przygotowaniami do świąt.
Na pierwszy ogień idą zawieszki do okien.
Pierwsza:


I druga z gwiazdeczek :)



Stroiki do domu 


a w tle bombka. która też sama tworzyłam :)
I na sam koniec wianki na drzwi wykonywane na szybko w ostatniej chwili bo na czas świąt musiałam "moje zabawki" wytransportować na strych aby było miejsce na postawienie choinki.


I jak Wam się podoba?
Przepraszam za jakość zdjęć, niestety zima światła coraz mniej :(



8 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy ale najbardziej podoba mi się wianek z bombką w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! Wszystko jest bardzo ładne i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale prezenty od razu czuć magię świat

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenty i piekne twory Twoich rączek:)
    wszystkiego najlepszego z okazji Swiat i wiele radości w Nowym Roku:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) świetne ozdoby:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna produkcja, ile rzeczy stworzonych. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. i jakie piękne ozdoby!! naprawdę bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty , mnie się podobają stroiki są ekstra :**

    OdpowiedzUsuń