piątek, 3 lipca 2015

MOJA METRYCZKA

MOJA METRYCZKA DO WYMIANEK

1.Mój nick to"Jagata, a imię to Agata
2. podziwiam wszystkie techniki tworzenia własnymi rękami :) najchętniej przygarnęłabym coś szytego, zdecoupage’owe przedmioty, papierową wiklinę.
3. Tworzę techniką zwaną scrapbooking i chyba w tym jestem najlepsza :) do czasu do czasu dla siebie tworzę coś z papierowej wikliny :)
4. Trzy ulubione kolory to zielony, niebieski, fioletowy (wszystkie "żywe" kolory są moimi ulubionymi :))
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to różowy i inne pstrokate :)
6. Lubię dostawać przydasie, najchętniej związane ze scrapbookingiem: wszelkie wycinanki, odbitki stempli, karteczki, wstążeczki, koronki
7. Biżuterii prawie nie noszę, jeśli już ją zakładam to bardzo delikatną i drobną.
8. Nie mam ulubionego motywu, choć mam w domu dużo aniołów.
9. Herbata owszem pije mocną i z dużą ilością cukru, kawa rzadko tylko czasem rozpuszczalna, gorąca czekolada owszem czasami :)
10. Ze słodyczy to ja najbardziej uwielbiam wszystkie w każdej postaci.
11. Książki uwielbiam najbardziej lubi romanse i tak zwane wyciskacze łez, nie przepadam za książkami fantasty. Poza tym zbieram zakładki do książek :)
12. Kosmetyków używam mało: czasami jakiś krem do rak, sól do kąpieli.
13. Chciałam jeszcze dodać, że czasami jak ktoś nie ma pomysłu na prezent dla mnie zawsze może się podpytać, a poza tym mam dwie córeczki (3 i 5 lat), dla których zawsze zamiast mi to im można zrobić prezent :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz