niedziela, 15 grudnia 2013

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta.....

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a co za tym idzie i przygotowania do nich.
Kartki świteczne do wysłania dla znajomych już zrobione od jakiegoś czasu czekają teraz na wysyłkę.
A oto one:


Mam nadzieje, że spodobają się osobą do,których trafią.
Zrobiłam również świąteczne stroiki na cmentarz dla dziadków.
A oto kilka zdjęć. Stroiki trochę inne niż tradycyjne, bo nie zawierają ani świerku ani jodły. Zrobione na korze, ale mi osobiście się podobają, a Wam ?





A wracając jeszcze do moich urodzin, które obchodziłam niedawno. Dziękuję wszystkim za życzenia. Zdjęcia kwiatuszków postaram się dołożyć jak tylko cyknę fotki. I pochwalę się jeszcze jaki cudowny prezent zrobił mi mąż otóż kupił mi zestaw startowy sizzix big shot.
 Jest to co prawda prezent na urodziny, święta i wszystkie najbliższe imprezy na następny rok, ale warto skumulować wszystkie imprezy żeby dostać takie cudo :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki, każda inna, każda coś w sobie ma. Przede wszystkim ciekawe pomysły:) na pewno się spodobają:) stroiki jak najbardziej udane. Ja nie przepadam za sztucznymi kwiatami ale na cmentarz to inna sprawa...pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe karteczki, niesamowita choinka i aniołek. Stroik na cmentarz rewelacyjny.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka skrzydła jest odjazdowa, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczki:) dzięki za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo za miłe słowa :) cieszę się, że moje prace oprócz mnie jeszcze komuś się podobają :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich pomysłowych to jeszcze nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzwoneczki przy karteczce to świetny pomysł - bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń