poniedziałek, 2 grudnia 2013

Mamy grudzień, a śniegu brak.....

Witam po przerwie.Troszkę Was zaniedbałam ale tak dużo się działo. Otóż kończyłam prezent mikołajkowy, który w "Wymiance Mikołajkowej" poleciał do Olcikka
o zawartości prezentu poinformuje dopiero w Dzień Świętego Mikołaj czyli 6 grudnia.
Potem była akcja kartek świątecznych, którymi pochwalę się niebawem. 
Nastepnie spotkanie HDK i przyjecie odznaki III stopnia zasłużonego dawcy krwi za oddanie 5 litrów tego płynu :)
A dziś znów robienie stroików bożonarodzeniowych na cmentarze.
Dzisiaj również ja otrzymała przesyłkę od Asi pochwalę się jak Asia ślicznie zapakowała prezent.


A co w środku dowiemy się 6 grudnia wtedy to wielkie otwarcie, ale jeśli prezent jest tak cudowny jak opakowanie, a podejrzewam, że jeszcze ładniejszy to moja radość będzie wielka:)

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu prezenty od Ciebie są ślicznie piękniejsze niż można sobie wymarzyć dziękuje bardzo za tak wspaniały prezent mikołajkowy. Pozdrawiam

      Usuń