piątek, 10 stycznia 2014

Witam w 2014 roku :)

Witam wszystkich w Nowym Roku!!!
Na samym poczatku bardzo przepraszam, ze jakiś czas się nie odzywałam ale każdy chyba wie jak to jest przed i zaraz po świtach:)
Ale już wszystko po woli wraca do normy.
 Moje "zabawki" czy;i wszystkie materiały wróciły już na swoje miejsce, bo na czas świat i choinki w domu niestety musiały zostać wytransportowane na strych.
Wielki szał świąt już miną i wszystko się uspokoiło, a więc znów można siąść do papierów i się troszkę zrelaksować.
Chciałam podziękować wszystkim za miłe słowa te na blogu jak i te na e-maila.
A teraz pokażę Wam kartkę, która tworzyłam na szybko z okazji parapetówki dla znajomych

Kartka skromna, ale mi się podoba i osoba, dla której ją robiłam też była zadowolona.
Skromna dlatego, ze lubę skromne rzeczy, a poza tym robiona w okresie gdzie cały mój "bałagan" został wytransportowany na strych.

Na koniec chciałam Wam jeszcze złożyć najserdeczniejsze życzenia w tym nowym roku. 
Dużo uśmiechu na  twarzy, zdrowia, domu pełnego przyjaciół i miłości,
zadowolenia z siebie i nowych pomysłów twórczyi
i tego aby za rok o tej każdy mile wspominał to co zdarzyło się w 2014 roku !!!

4 komentarze:

  1. Witaj :)), Ja Ci życzę dużo inspiracji i mnóstwa czasu :) na ich wcielenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę radosnego 2014 roku i oczywiście głowy pełnej pomysłów :) Jak widać, już pomysłowo zaczęłaś - kartka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. z najlepszymi życzeniami w Nowym Roku!
    zapraszam na zimowe candy do mnie :)
    http://skoknaszafe.blogspot.com/2014/01/zimowe-candy-czyli-podaj-dalej.html
    Ewa

    OdpowiedzUsuń