wtorek, 12 listopada 2013

Zakończenie wymianki "czarno-białej"

Dzisiaj się pochwalę zakończeniem wymianki, której kolorami przewodnimi była czerń i biel.
wymianka była zorganizowana na blogu http://aniaartstor.blogspot.com/. Moją wymiankową parą została Dusia która prowadzi bloga http://syndromkurydomowej.blogspot.com.
Dla Dusia stworzyłam przepiśnik, notes, magnes na lodówkę oraz zakładkę do książki.
Wszystkie te przedmioty powstały jako jeden komplet w kolorze czerni i bieli.
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego co stworzyłam zwłaszcza, że był to pierwszy taki komplet i w ogóle pierwsze tego typu rzeczy.
Zdjęcie zestawu, który poleciał do Dusi:

Bliżej zestawem pochwalę się później:)
Od Dusi dostałam dwie piękne biało czarne podusie prześliczny wzór:) kotka klamkowca oraz zawieszkę na spinki dla moich dziewczyn oraz trochę słodkości i przepyszne herbatki.
Zdjęcie zapożyczyłam od Dusi, bo oczywiście nie zdążyłam sama zrobić, ponieważ dziewczyny od razu każda złapała swojego kota i i poduchę na której poległy przed telewizorem.
Na szczęście poduchy odzyskałam:)
Bardzo dziękuję za prześliczne prezenty Dusi i zapraszam do Niej na bloga bo tworzy na prawdę przepiękne rzeczy, oraz dziękuję organizatorce za super zabawę:)

4 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy :) Najbardziej spodobał mi się przepiśnik (marzenie :)) i podusie - są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za miłe słowa, a podusie masz racje rewelacyjne:)

      Usuń
  2. To marzenie to mam ja , serdecznie dziękuję Agatko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie ma za co Twoje poduchy i kotki też są cudowne, a jak cudownie się na nich leży:) w końcu je odzyskałam, bo dziewczynki śpią i kot z nimi:)

    OdpowiedzUsuń