poniedziałek, 11 listopada 2013

Kartka na roczek

Witam 11 listopada jesiennego wieczoru :)
Dziewczyny chore ale to już ostatki i mam nadzieję, że jutro na kontroli już będzie OK i więcej zastrzyków i antybiotyków nie będzie:)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę jaka zrobiłam na roczek Lenki.
Kartka formatu A5 



Stempelek, buciki i kwiatki ze wstążki zrobiłam sama :)

Skończyła się już wymianka "Czarno-biała" w której wzięłam udział była to moja pierwsza wymianka i bardzo owocna.
Prezentami które otrzymałam i które wysłałam pochwalę się jutro:)
Chciałam jeszcze napisać, że tak bardzo spodobała mi się ta zabawa iż postanowiłam wziąć udział w jeszcze jednej wymiance "Mikołajkowej". 
Już wcieliłam się  w rolę Mikołaja i zaczęłam szykować prezenty dla  osoby, która zostanie przeze mnie obdarowana. Wysłałam również list do mojego "Mikołaja" i już nie mogę doczekać się 6 grudnia i odpakowywania prezentów.

3 komentarze: