piątek, 11 października 2013


Nie wiem czy tylko mi czy Wam też ostatnio brakuje czasu?:)
Jakoś ostatni ze względu na ładna pogodę (co mnie bardzo cieszy) nie mam za bardzo czasu siąść do moich papierków, nie mówiąc już o wpisach na blogu. 
Ale są też dobre strony tego wszystkiego.
 Dzieci jeszcze wyszaleją się na dworze i ja mogę dokończyć malowanie płotu:) 
Ale nie mówmy już o tym dzisiaj chciałam pokazać prostą kartkę jaką zrobiłam na Chrzest Święty. 
Bardzo skromna w kolorze biało-czerwonym przeznaczona dla dziewczynki.
Zobaczcie sami:


A jeszcze chciałam się pochwalić ostatnimi co prawda niewielkimi (ale to zawsze coś) zakupami :)



Bardzo chciałam też podziękować za wszystkie komentarze pozostawione na moim blogu jest to dla mnie bardzo ważne i budujące czytać tak miłe słowa.
DZIĘKUJĘ !!!

5 komentarzy:

  1. śliczna karteczka:) dziękuję za udział w mojej zabawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, karteczka pomysłowa, tak więc pochodziłam u Ciebie i jak mniemam na przepisnik mogę liczyć , ale gorzej będzie dla Ciebie -ja chustecznika nie zrobię przykro mi , ale mogę uszyć wydziergać decyduj pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:) Widzę zakupy z CraftyMoly:) Ja się przymirzam tam do zakupów w przyszłym miesiącu, teraz już część kupiłam gdzie indziej. Bo nie da się wszystkiego kupić w jednym miejscu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i oryginalna kartka :)) a zakupki małe czy duże ale cieszą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka jest wyważona, bardzo mi się podoba; jeśli masz ochotę zapraszam do siebie po wyróżnienie
    http://moje-asylium.blogspot.com/2013/11/zalege-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń