piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki

Pewnie wszyscy wiedzą, że dziś Mikołajki święto wszystkich grzecznych dzieci i nie tylko dzieci. 
Bo ja choć już nie jestem mała, i mam własne dzieci to też dostałam wspaniały prezent, a to za sprawom wymianki jaką zorganizowała Edyta z Kubkiem Kawy.
Moim Mikołajem została Asia, a ja natomiast stałam się Mikołajem Olcikka.
Zabawa polegała na wysłaniu listu Św Mikołajowi z listą 12 rzeczy, które chciałyśmy dostać.
Mikołaj miała za zadanie wybrać choć jedną taka rzecz i ją dla nas zdobyć, stworzyć samemu lub wyczarować :)
Prezenty miały dotrzeć do 3 grudnia ale odpakować mogliśmy je dopiero dziś.
I to była próba silnej woli, ale udało się na szczęście 6 grudzień już dziś :).
Z listu, który otrzymałam od Olcikka wybrałam 

1. Przepiśnik na rzeczy słodkie :)
2. Notes do zbierania myśli.
3. Zakładki do książek,
4. Kubeczek do herbaty,
5. Przydasie,
6.Świeczki,
7. Coś słodkiego,
8.Bransoletka,
9. Niespodzianka.
A oto kilka zdjęć obazujące to co poleciało do Olcikka.

Przepiśnik
Notes
 
 Zakładka do książki
Bransoletka własnej roboty :)

Oraz niespodzianka wieszak na kolczyki i bransoletki zobrazowane na kolekcji bransoletek mojej 3 letniej córeczki :)
oraz całość z kubkiem, świeczkami, słodyczami i odrobiną przydasi

A teraz pochwalę się jaką ja wspaniała niespodziankę dostałam od mojego Mikołaja Asi.
Otóż pierwszym moim spełnionym życzeniem jest wspaniały chustecznik
 kolejnymi prezentami są wspaniałe zawieszki na choinkę i zakładka do książki
poprosiłam też o prezenty dla moich dwóch córeczek, dostały wspaniałe dwie małe skrzyneczki pełne baloników i czekoladkami
Kolejnym prezentem jest torba na zakupy ze wspaniałym nadrukiem


 A oprócz tego jeszcze moc różnych przydasi, coś słodkiego i pyszne herbatki. Całość prezentuje się tak:

Asiu barrdzo dziękuję Ci za tak wspaniały prezent. Bardzo ucieszyły mnie Twoje prezenty. Wszystkie są pięknie, starannie zrobione.
To na prawdę udane mikołajki i mimo tego strasznego wiatru, który za oknem życzę wszystkim tak wspaniałych prezentów jakimi ja zostałam obdarowana.



3 komentarze:

  1. Wspaniała wymianka:) super pomysł na brasoletki i śliczne pojemniczki z motywem ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Ci zazdroszczę super upominki otrzymałaś, ale Twoje są wspaniałe prezenciki [ znam Twoje wykonanie] mam co nie co od Ciebie więc mogę wyrazić zachwyt pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki, wieszak na kolczyki i bransoletki bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń