wtorek, 12 listopada 2013

Zestaw czarno-biały

Jak już wcześniej pisałam jestem bardzo zadowolona z mojego zestawu który stworzyłam specjalnie dla Dusi w "czarno-białej" wymiance.
Zestaw ten składał się z przepisnika:

 
 

Do kompletu stworzyłam magnes na lodówkę
Idąc dalej tym tropem powstał notes na drobne zapiski :)


a na koniec jeszcze zakłada do książki


Całość prezentuje się tak:



Jestem bardzo zadowolona z tego co stworzyłam, i z tego co Dusia pisze to ona też więc cieszę się, że sprawiłam jej i sobie przyjemność:)

A jak Wam się podoba?

Widzę, ze dołączyło paru nowych obserwatorów, cieszy mnie to ogromnie i witam wszystkich bardzo serdecznie mam nadzieję, że się tu Wam spodoba:)





4 komentarze:

  1. Och, cudowności - fajny pomysł z przekładkami w przepiśniku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspominałam już u Dusi, że super prezent. Teraz powtórzę to autorce, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje bardzo za miłe słowa, bardzo mnie to dowartościowuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani, te wszystkie cudowności mam ja , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń