wtorek, 3 września 2013

Magnes na lodówke

Mam dzisiaj dla Was coś innego niż kartkę. 
Jest to magnes na lodówkę razem z notesem do zapisywania listy zakupów. 
Do wykonania tej pracy użyłam podkładkę od starego magnesu z lodówki, którą obkleiłam papierem ze wzorem kropel rosy, dołączyłam pętelkę na długopis zrobioną z zielonej wstążki. Dokleiłam notesik i różyczki zrobione z kolorowego papieru oraz gałazki-listki wycięte za pomocą dziurkacza, oraz perełki.
Całość wygląda tak:


A ponieważ głównym elementem tej pracy są róże zgłaszam ją na wyzwanie w Diabelskim Młynie.

3 komentarze:

  1. Może i raczkująca, ale zdolniacha :) Powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeśli mogę Cię prosić to wyłącz weryfikację słowną podczas komentowania bo to zniechęca do pozostawiania kilku słów... Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń