piątek, 30 sierpnia 2013

Ślubna rozmiar XL

Hejka:)!
Właśnie skończyłam tworzyć ślubną kopertówkę w rozmiarze XL:) Zostałam ostatnio poproszona o zrobienie kartki na ślub tylko większej niż te standardowe ponieważ pod życzeniami dla Młodych ma się podpisać cała brygada-zespół pracowników. Kartka ma być wręczona przez delegację ale życzenia są od od wszystkich, a ponieważ tych osób jest ponad 30 więc i kartka musi być troszkę większa:)
wymyśliłam sobie, że będzie to kopertówka a w środku życzenia podpisane ogólnie, a na drugiej stronie każdy indywidualnie złoży swój autograf.
Kartka w postaci złożonej ma wymiar A4 tak mniej więcej.
Użyłam w  niej kolorowych brystoli, materiału  z wyszywanymi kwiatkami z cekinów, wstążki, guzików, 2 nitów kawałka sznurka z perełkami.Przydały się również takie narzędzia jak dziurkacze: brzegowy oraz w kształcie liści, motylka i serduszek. Napis wydrukowałam  po czym przykleiłam na piance.Całość prezentuje się następująco:




Ponieważ w pracy występuje zagięty róg, a nawet dwa, 3 guziki oraz coś metalowego( są dwa nity przez które wychodzi wstążka do wiązania) zgłaszam tą pracę do wyzwania "Zagięty róg"
w Scrapowy pas startowy

1 komentarz: